• Prima pagina
  • Spectacolul cunoasterii
  • Istorii uitate
  • Paranormal
  • Femina Club
  • Starea de veghe
  • Terra X
  • Minuni ale lumii
  • Consultatii fara plata
  • Terapii complementare
  • Blitz
  • Astazi in istorie
  • Verificati-va cunostintele
magazin
Abonamente
Nici un rezultat
Toate rezultatele
marți, 3 iunie 2025
magazin
Nici un rezultat
Toate rezultatele
marți, 3 iunie 2025
magazin
Nici un rezultat
Toate rezultatele

Prima pagină » Accidente aviatice produse de OZN-uri

Accidente aviatice produse de OZN-uri

28 septembrie 2006
in Se petrec intre cer si pamant
A A

Studiul recent desecretizat al serviciilor de informatii militare din Regatul Unit, consacrat „fenomenelor aeriene neexplicate” (FAN), consacra, în mod firesc, un loc special accidentelor aeriene cu cauze necunoscute, în care „aparitia brusca si neasteptata a unui FAN nu poate fi exclusa”. Toate accidentele aviatice neexplicate au fost identificate, prin „Inspectorate of Flight Safety (RAF Bentley Prior)”. Majoritatea s-au petrecut la joasa înaltime. În 30 de ani au fost 128 accidente ale avioanelor Royal Air Force în spatiul aerian britanic.

Studiul apreciaza ca doar sapte dintre acestea (între 1975 si 1994) puteau fi cauzate de o eventuala întâlnire cu un FAN. Este posibil ca FAN sa fi aparut brusc în fata avionului, derutând pilotul sau obligându-l la o manevra violenta. Întâlnirea putea sa se produca în apropierea solului, unde marja de manevra era foarte redusa.

Au fost examinate riguros si rapoartele privind coliziunile, cu obiecte zburatoare neidentificate, evitate în ultimul moment. De obicei acestea s-au petrecut noaptea. Pilotii vorbeau, fireste, dspre lumini de navigatie ale unor aeronave misterioase. Toate întâlnirile au avut loc sub 6000 metri. Toate cazurile luate în considerare au fost confirmate de cel putin doi membri ai echipajului si, ocazional, si de un alt avion. Uneori au existat si confirmari radar. Luminile erau cele raportate în mod obisnuit pentru un FAN. Dar descrierile obiectului întâlnit mentionau adesea si: „dungi”, „bot”, „coada” si alte detalii. Dupa parerea autorilor studiului, acestea erau „pure iluzii”, firesti din partea unor persoane care „nu stiau despre ce este vorba”.

În cazul avioanelor urmarite de OZN-uri, autorii materialului sustin ca formatia plasmatica ar fi alimentata de gazele evacuate din motoare. În acest scop sunt sugerate si numeroase alte ipoteze, înca nedovedite, dar care ar putea fi examinate, mai ales pentru potentialele utilizari în viitor. Pierzându-se tot mai mult în hatisul presupunerilor, insuficient fundamentate, dar cu iz stiintific, ei adauga ca „Rapoarte frecvente venite din Rusia sugereaza ca plasmele/corpurile încarcate electric încep sa reactioneze la prezenta unei aeronave de la distanta de 10 kilometri s…t Frecvent, echipajul unor avioane mari a descoperit (si desigur autoritatile aviatice ruse dau acum instructiuni în acest sens) ca daca plasma apare în fata avionului, astfel încât este imposibil sa te departezi de entitatea atrasa prin acceleratie, se pot realiza manevre de ocolire, lasând-o în spate, unde se va disipa, fara a mai reprezenta un pericol”.

Rationamentul continua, facând aluzie la avioanele rusesti pierdute din cauza fulgerelor globulare. Totusi nu e clar – spune studiul – daca aceste cazuri sunt aceleasi cu „cele patru accidente mortale pe care ei le-au avut urmarind «OZN-uri», de unde interesul lor particular în acest fenomen si marele numar de articole publicate”.

Studiul recunoaste retinerea aviatorilor de a raporta întâlniri OZN. „Este clar ca întâlnirile aeriene inexplicabile sunt dezbatute între membrii personalului navigant si s-ar putea afla mult mai multe daca s-ar face interviuri. Totusi, trebuie înteles ca aviatorii nu doresc sa discute acest subiect cu nici o persoana sceptica, sau sa reproduca o astfel de conversatie în alta parte. Se crede ca multe evenimente civile datorate FAN ramân neraportate. Aceasta deoarece, în primul rând, cei din echipaje au stabilit foarte probabil ca FAN sunt benigne, apoi ei sunt preocupati de reputatia lor ca profesionisti si, în sfârsit, de efectul pe care o publicitate nedorita ar putea-o avea asupra afacerilor companiei.”.

În concluzie, studiul postuleaza ca „desi obiecte neidentificate apar cu regularitate în spatiul aerian al Regatului Unit, nu exista o amenintare ostila din partea lor pentru avioanele noastre; ele nu apartin unei alte natiuni si nu exista dovezi ale unei activitati extraterestre, în afara celei foarte probabile, în anumite cazuri, a legaturii cu meteoritii”. În alt loc, ideea e reluata sub forma: „nu s-a gasit nici o dovada, nici a unui control inteligent al obiectelor, nici a presupuselor „inspectii ale locurilor strategice din Regatul Unit”, nici a unei ostilitati sau amenintari […] nu s-au gasit lucruri care sa prezinte interes direct pentru informatiile de aparare” (sublinierile noastre).

Principala recomandare pe care studiul o da, în consecinta, pilotilor este ca „ar fi prudent sa se evite încercarile de „vânare a FAN” si „nu este necesar sa se efectueze manevre violente de ocolire în cazul unei întâlniri fata în fata”.

Dan D. Farcas

ShareTweet
Articolul precedent

Placinta cu ciocolata

Urmatorul Articol

Gattamelata – „pisica mieroasa” care zgâria rau

Articole Similare

Paranormal

Pentru studiul stiintific al fenomenului OZN

2 iunie 2025

Treizeci si trei de renumiti universitari si oameni de stiinta din întreaga...

Paranormal

OZN-uri pe Valea Hudson

26 mai 2025

O aeronava mare, neidentificata, a aparut în vecinatatea unui mic aeroport din...

Paranormal

Sistemul GREMLIN vâneaza OZN-uri

19 mai 2025

In mijlocul lunii noiembrie 2024 Pentagonul a oferit noi detalii despre modul...

Paranormal

Drone sau altceva?

12 mai 2025

Zeci de zboruri misterioase pe timp de noapte au fost raportate la...

Paranormal

Sky Canada raporteaza

5 mai 2025

Biroul consilierului sef stiintific al Canadei (oarecum echivalent cu un minister al...

Paranormal

Din nou despre mumiile din Nazca

5 mai 2025

Dupa cum am mai prezentat pe aceasta pagina, din 2017 au aparut...

Urmatorul Articol

Gattamelata - „pisica mieroasa” care zgâria rau

Despre relicve si sfintele moaste

Chipul de pe Marte a „putrezit” ?

Comentarii

Articole Noi

Astazi in istorie

29 mai 363 d.Hr. – Batalia de la Ctesiphon

2 iunie 2025

Batalia de la Ctesiphon a fost o confruntare majora între Imperiul Roman...

Citeste mai departe
Blitz

Povestea celor mai faimoase filme despre Sfântul Scaun

2 iunie 2025

Vaticanul, centrul spiritual al Bisericii Catolice si resedinta Suveranului Pontif, a fost...

Citeste mai departe
Blitz

La bâlci. Târgurile muresene si lumea rurala

2 iunie 2025

Sectia de Etnografie a Muzeului Judetean Mures a refacut expozitia „La bâlci....

Citeste mai departe
Femina Club

Masca energizanta

2 iunie 2025

Un fals motiv de îngrijorare pentru foarte multe femei îl reprezinta aparitia...

Citeste mai departe
Consultatii fara plata

Stresul, la originea urticariei?

2 iunie 2025

Caderea parului, tensiune musculara, probleme ale stomacului... Stresul poate provoca o multime...

Citeste mai departe
Femina Club

Creveti la tigaie

2 iunie 2025

250 g creveti, o ceapa, 3 catei usturoi, 1 ardei kapia, 400...

Citeste mai departe
  • Contact
  • Abonamente

Copyright © 1999 - 2024 Revista Magazin

Nici un rezultat
Toate rezultatele
  • Prima pagina
  • Spectacolul cunoasterii
  • Istorii uitate
  • Paranormal
  • Femina Club
  • Starea de veghe
  • Terra X
  • Minuni ale lumii
  • Consultatii fara plata
  • Terapii complementare
  • Blitz
  • Astazi in istorie
  • Verificati-va cunostintele
Abonamente

Copyright © 1999 - 2024 Revista Magazin

Acest site foloseste cookies respectand Regulamentul (UE) privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date.