• Prima pagina
  • Spectacolul cunoasterii
  • Istorii uitate
  • Paranormal
  • Femina Club
  • Starea de veghe
  • Terra X
  • Minuni ale lumii
  • Consultatii fara plata
  • Terapii complementare
  • Blitz
  • Astazi in istorie
  • Verificati-va cunostintele
magazin
Abonamente
Nici un rezultat
Toate rezultatele
joi, 17 iulie 2025
magazin
Nici un rezultat
Toate rezultatele
joi, 17 iulie 2025
magazin
Nici un rezultat
Toate rezultatele

Prima pagină » Accidente aviatice produse de OZN-uri

Accidente aviatice produse de OZN-uri

28 septembrie 2006
in Se petrec intre cer si pamant
A A

Studiul recent desecretizat al serviciilor de informatii militare din Regatul Unit, consacrat „fenomenelor aeriene neexplicate” (FAN), consacra, în mod firesc, un loc special accidentelor aeriene cu cauze necunoscute, în care „aparitia brusca si neasteptata a unui FAN nu poate fi exclusa”. Toate accidentele aviatice neexplicate au fost identificate, prin „Inspectorate of Flight Safety (RAF Bentley Prior)”. Majoritatea s-au petrecut la joasa înaltime. În 30 de ani au fost 128 accidente ale avioanelor Royal Air Force în spatiul aerian britanic.

Studiul apreciaza ca doar sapte dintre acestea (între 1975 si 1994) puteau fi cauzate de o eventuala întâlnire cu un FAN. Este posibil ca FAN sa fi aparut brusc în fata avionului, derutând pilotul sau obligându-l la o manevra violenta. Întâlnirea putea sa se produca în apropierea solului, unde marja de manevra era foarte redusa.

Au fost examinate riguros si rapoartele privind coliziunile, cu obiecte zburatoare neidentificate, evitate în ultimul moment. De obicei acestea s-au petrecut noaptea. Pilotii vorbeau, fireste, dspre lumini de navigatie ale unor aeronave misterioase. Toate întâlnirile au avut loc sub 6000 metri. Toate cazurile luate în considerare au fost confirmate de cel putin doi membri ai echipajului si, ocazional, si de un alt avion. Uneori au existat si confirmari radar. Luminile erau cele raportate în mod obisnuit pentru un FAN. Dar descrierile obiectului întâlnit mentionau adesea si: „dungi”, „bot”, „coada” si alte detalii. Dupa parerea autorilor studiului, acestea erau „pure iluzii”, firesti din partea unor persoane care „nu stiau despre ce este vorba”.

În cazul avioanelor urmarite de OZN-uri, autorii materialului sustin ca formatia plasmatica ar fi alimentata de gazele evacuate din motoare. În acest scop sunt sugerate si numeroase alte ipoteze, înca nedovedite, dar care ar putea fi examinate, mai ales pentru potentialele utilizari în viitor. Pierzându-se tot mai mult în hatisul presupunerilor, insuficient fundamentate, dar cu iz stiintific, ei adauga ca „Rapoarte frecvente venite din Rusia sugereaza ca plasmele/corpurile încarcate electric încep sa reactioneze la prezenta unei aeronave de la distanta de 10 kilometri s…t Frecvent, echipajul unor avioane mari a descoperit (si desigur autoritatile aviatice ruse dau acum instructiuni în acest sens) ca daca plasma apare în fata avionului, astfel încât este imposibil sa te departezi de entitatea atrasa prin acceleratie, se pot realiza manevre de ocolire, lasând-o în spate, unde se va disipa, fara a mai reprezenta un pericol”.

Rationamentul continua, facând aluzie la avioanele rusesti pierdute din cauza fulgerelor globulare. Totusi nu e clar – spune studiul – daca aceste cazuri sunt aceleasi cu „cele patru accidente mortale pe care ei le-au avut urmarind «OZN-uri», de unde interesul lor particular în acest fenomen si marele numar de articole publicate”.

Studiul recunoaste retinerea aviatorilor de a raporta întâlniri OZN. „Este clar ca întâlnirile aeriene inexplicabile sunt dezbatute între membrii personalului navigant si s-ar putea afla mult mai multe daca s-ar face interviuri. Totusi, trebuie înteles ca aviatorii nu doresc sa discute acest subiect cu nici o persoana sceptica, sau sa reproduca o astfel de conversatie în alta parte. Se crede ca multe evenimente civile datorate FAN ramân neraportate. Aceasta deoarece, în primul rând, cei din echipaje au stabilit foarte probabil ca FAN sunt benigne, apoi ei sunt preocupati de reputatia lor ca profesionisti si, în sfârsit, de efectul pe care o publicitate nedorita ar putea-o avea asupra afacerilor companiei.”.

În concluzie, studiul postuleaza ca „desi obiecte neidentificate apar cu regularitate în spatiul aerian al Regatului Unit, nu exista o amenintare ostila din partea lor pentru avioanele noastre; ele nu apartin unei alte natiuni si nu exista dovezi ale unei activitati extraterestre, în afara celei foarte probabile, în anumite cazuri, a legaturii cu meteoritii”. În alt loc, ideea e reluata sub forma: „nu s-a gasit nici o dovada, nici a unui control inteligent al obiectelor, nici a presupuselor „inspectii ale locurilor strategice din Regatul Unit”, nici a unei ostilitati sau amenintari […] nu s-au gasit lucruri care sa prezinte interes direct pentru informatiile de aparare” (sublinierile noastre).

Principala recomandare pe care studiul o da, în consecinta, pilotilor este ca „ar fi prudent sa se evite încercarile de „vânare a FAN” si „nu este necesar sa se efectueze manevre violente de ocolire în cazul unei întâlniri fata în fata”.

Dan D. Farcas

ShareTweet
Articolul precedent

Placinta cu ciocolata

Urmatorul Articol

Gattamelata – „pisica mieroasa” care zgâria rau

Articole Similare

Paranormal

Organizatia Skywatcher

14 iulie 2025

Un articol al jurnalistului Christopher Sharp de la Liberation Times dezvaluia în...

Paranormal

Denuntatori luati în serios

7 iulie 2025

Daniel Sheehan este un jurist si activist de interes public, absolvent al...

Paranormal

Elizondo si Mellon la Congresul SUA

30 iunie 2025

Brandi Vincent este corespondenta publicatiei DefenseScoop la Pentagon. Într-un articol din 31...

Paranormal

Problema dronelor

23 iunie 2025

La sfârsitul anului 2024, locuitorii din New Jersey si din statele vecine...

Paranormal

Ziua Europeana UAP

16 iunie 2025

Mai nou, documentele oficiale, dar si media folosesc, în loc de OZN,...

Paranormal

Învatatii vor noi metode pentru a studia OZN-urile

9 iunie 2025

Scriam în numarul trecut ca treizeci si trei de renumiti universitari si...

Urmatorul Articol

Gattamelata - „pisica mieroasa” care zgâria rau

Despre relicve si sfintele moaste

Chipul de pe Marte a „putrezit” ?

Comentarii

Articole Noi

Astazi in istorie

10 iulie 138 d.Hr. – A murit împaratul roman Hadrian

14 iulie 2025

Pe 10 iulie 138 d.Hr., la vârsta de 62 de ani, împaratul...

Citeste mai departe
Blitz

Pedro Pascal – gloria nu vine niciodata prea târziu

14 iulie 2025

Pedro Pascal este astazi una dintre cele mai iubite si respectate figuri...

Citeste mai departe
Blitz

Povestea Trovantilor

14 iulie 2025

Formarea Trovantilor de la Ulmet si Ciupercile de la Odaile pot fi...

Citeste mai departe
Consultatii fara plata

Cancerul de tiroida si sarea iodata

14 iulie 2025

Proprietatile si efectele folosirii unor preparate si produse nu se limiteaza niciodata...

Citeste mai departe
Femina Club

Riscurile ultravioletelor

14 iulie 2025

Agresivitatea si nocivitatea razelor ultraviolete impun prudenta din partea dumneavoastra. Se stie...

Citeste mai departe
Femina Club

Piept de pui în sos

14 iulie 2025

1 piept de pui mare, 5 ml ulei de masline, 3 catei...

Citeste mai departe
  • Contact
  • Abonamente

Copyright © 1999 - 2024 Revista Magazin

Nici un rezultat
Toate rezultatele
  • Prima pagina
  • Spectacolul cunoasterii
  • Istorii uitate
  • Paranormal
  • Femina Club
  • Starea de veghe
  • Terra X
  • Minuni ale lumii
  • Consultatii fara plata
  • Terapii complementare
  • Blitz
  • Astazi in istorie
  • Verificati-va cunostintele
Abonamente

Copyright © 1999 - 2024 Revista Magazin

Acest site foloseste cookies respectand Regulamentul (UE) privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date.