Sunt dese situatiile când unor barbati li se reproseaza faptul ca acorda mai multa atentie masinii decât fiintei iubite. Si daca pâna acum femeile nu invocau in demonstratia lor decât elemente intuitive, iata ca
un grup de cercetatori americani ofera argumente stiintifice, confirmând ca adevarul este de partea lor.
S-a evidentiat astfel faptul ca barbatii pasionati de automobile vizualizeaza masina preferata cu aceeasi zona din creier care este folosita pentru a admira chipul persoanei iubite. Doua grupe de studiu au vizualizat secvente cu masini si cu figuri umane. In faza urmatoare subiectii trebuiau sa priveasca aceleasi imagini, acoperite pe jumatate. Iubitorii de autoturisme, confruntati cu imaginea unei jumatati de masina si cu alta a unei jumatati a unei figuri umane, nu reuseau sa le analizeze simultan pe amândoua. In schimb persoanele neinteresate in mod special de automobile s-au descurcat excelent la testul respectiv.
Comentarii