„Era noapte, ma aflam afara împreuna cu alte persoane. La câtiva metri în fata mea era un mozaic alb-negru.
„Era noapte, ma aflam afara împreuna cu alte persoane. La câtiva metri în fata mea era un mozaic alb-negru. Împreuna cu ceilalti am ajuns pe acel mozaic. De undeva din fata a aparut un fascicul de lumina abundenta, de culoare albastra-violet, care mi s-a asezat pe piept. În acel moment am intuit în vis ca era Dumnezeu. M-am uitat în directia din care venea lumina, însa în departare nu se vedea decât o lumina alba si foarte puternica, acea lumina înconjura spectrul albastru-violet. Lumina aceea parea ca nu se sfârseste nicaieri, niciodata. Am simtit ceva extraordinar, o fericire de nedescris, liniste sufleteasca, bucurie mare. Senzatia ca cerul se unise cu fiinta mea, cu inima si cu sufletul meu”.
Acest vis pe care mi l-a comunicat Florina I. din Bucuresti pare într-adevar gratitudinea unei comunicari cu dimensiunea cereasca. Legatura prin lumina si identificarea sacrului fundamental tot în lumina, însa particularizata prin culori sacre, iar planul terestru reprezentat prin principiul dualitatii – mozaicul alb-negru, adica bine si rau. Lumina izvorând din cer atinge pieptul, inima, si nu mentalul. Corespondenta noastra se dovedeste o conectata la evenimente specifice dimensiunii astrale. Avem în cele ce urmeaza o imagine simbolica a ierarhiilor ceresti, reprezentata remarcabil: „Ma aflam într-o sala mare cu pereti albi, cu marmura alba pe jos, iar în mijloc o piscina mare. Cu apa atât de limpede, încât se vedea clar prin ea ca printr-un cristal. În acea apa am vazut trei cutii dreptunghiulare din cristal. În fiecare cutie se aflau cristale de sticla foarte viu colorate, fiecare având forma de triunghi. Cutiile se miscau în toate directiile, fara a se îndeparta unele de altele. M-am uitat în jur sa vad daca mai era cineva acolo si nu am vazut pe nimeni. M-am uitat din nou în apa limpede si am vazut ceva extraordinar: cristalele de sticla, colorate, din interiorul cutiilor dreptunghiulare se transformasera în imagini sacre. În una din cutii am vazut-o pe Fecioara Maria, în a doua pe Iisus Hristos, iar în a treia era un joc de culori si lumini care stiam ca este Dumnezeu, dar fara o forma clara. Totul era de o frumusete desavârsita.”
Aceste reprezentari ale sacrului fundamental au o mare valoare intuitiva si de revelare. Reprezentarile onirice sunt o transpunere a planului spiritual profund, în echivalente lizibile apte a fi decodificate de perceptia umana…
Imagini dedublate
O persoana care are capacitatea (sau darul) de a vizualiza în vis momente ca acelea de mai sus nu se poate sa nu aiba si perceptia onirica a dedublarii spiritelor. Florina I. Îmi ofera si exemple care includ aceasta apreciere: „Eram împreuna cu mama mea în bucatarie si stateam de vorba. La un moment dat am auzit usa de la intrare deschizându-se si am auzit zgomote în hol. Dar usa de la bucatarie s-a deschis si a intrat tot mama, nu aceea cu care eu vorbeam; era altfel îmbracata. M-am uitat în dreapta si am vazut-o pe mama cu care stateam de vorba; privind în spate, am zarit tot pe mama care tocmai intrase. Mama era în dubla fiinta lânga mine, îmbracata diferit Mi s-a facut frica, stiam în vis ca nu este normal ce vad. Simtindu-mi frica, „una” din mame m-a asigurat sa fiu linistita, pentru ca în ambele imagini este tot ea, aceeasi, dedublata în doua imagini cu aceeasi identitate”. Sensul profan al visului este dat de repetarea imaginii fara efecte de alta natura decât acelea vizualizate. Multiplicarea are sensul unei perpetuari a unei energii vii specifice etapelor evolutiei.
În alt vis, corespondenta noastra se afla într-o camera a unei vecine decedate cu câteva luni în urma. Statea întinsa pe pat, lânga ea se afla mama dumneaei. Usa camerei s-a deschis si s-au auzit voci în hol. „Am ridicat ochii si în dreptul usii a aparut un vecin care a murit cu mult timp în urma. În spatele lui am zarit-o pe vecina decedata cu putin timp în urma. Vecina era tânara, iar în spatele ei era tot ea, dar la o vârsta matura. S-au oprit în usa, vecinul si cele doua vecine care erau una si aceeasi la vârste diferite, s-au uitat la noi si parca nu eram persoanele pe care le cautau, au disparut la fel cum venisera.”
Aceste experiente onirice pot constitui subiecte de cercetare prin expunerile care transmit alte realitati decât cele pamântesti.
Prevenirea unei dezvaluiri catastrofale
În urma faptelor si marturiilor din ultima perioada, ca si a legislatiei...
Comentarii