Una din dilemele momentului se refera la cadoul cel mai potrivit pe care sa îl oferim persoanelor dragi. Francezii spun ca un Craciun sau un An Nou fara un parfum nou sunt ca un brad fara ghirlande. Acesta va face inima sa bata mai tare.
A oferi un parfum, gest emotional, echivaleaza cu o amprenta care ramâne în timp. Potrivit unui sondaj, în Franta este cadoul cosmetic nr. 1 oferit de 69% din francezi, procent ce ajunge la 76% la cei de peste 50 de ani. Tendinta este confirmata si de un alt studiu care precizeaza ca 4 francezi din 10 (41%) plaseaza parfumul în fata cadourilor cu alte produse cosmetice sau chiar a cartilor.
Altfel spus, cadoul-parfum ramâne o valoare speciala, o calatorie olfactiva spre inima. Feericul „La Vie est Belle” de la Lancôme, a fost parfumul cel mai vândut în 2024 în Franta, cu doua flacoane vândute… pe minut!
Dar alegerea unui parfum nu e niciodata un gest anodin, pentru ca oferiti „un fragment de personalitate în flacon. Parfumul care rezoneaza emotional cu destinatarul pare creat pentru el”, spune Fabrice Pelleginin, parfumeur.
O persoana discreta va prefera notele de mosc si pe cele florale. O personalitate îndrazneata va opta pentru acorduri gurmande, în timp ce un caracter puternic îsi va centra optiunile spre paciuli.
Asadar, parfumul poate fi o idee buna de cadou în alegerile dumneavoastra.
ECATERINA BATRANEANU
Comentarii