• Prima pagina
  • Spectacolul cunoasterii
  • Istorii uitate
  • Paranormal
  • Femina Club
  • Starea de veghe
  • Terra X
  • Minuni ale lumii
  • Consultatii fara plata
  • Terapii complementare
  • Blitz
  • Astazi in istorie
  • Verificati-va cunostintele
magazin
Abonamente
Nici un rezultat
Toate rezultatele
joi, 10 iulie 2025
magazin
Nici un rezultat
Toate rezultatele
joi, 10 iulie 2025
magazin
Nici un rezultat
Toate rezultatele

Prima pagină » 11 septembrie 2001, intrebari care ramân in picioare

11 septembrie 2001, intrebari care ramân in picioare

19 septembrie 2002
in Glob
A A

          Ce s-a intâmplat cu zborul 77?
          
          A trecut un an de la tragedia din 11 septembrie 2001. Presa mondiala abunda de articole pe aceasta tema, Discovery channel difuzeaza reportaje despre înlaturarea urmarilor dezastrului de la World Trade Center si despre cauzelor care au facut ca Turnurile gemene sa se prabuseasca.

          Ce s-a intâmplat cu zborul 77?
          
          A trecut un an de la tragedia din 11 septembrie 2001. Presa mondiala abunda de articole pe aceasta tema, Discovery channel difuzeaza reportaje despre înlaturarea urmarilor dezastrului de la World Trade Center si despre cauzelor care au facut ca Turnurile gemene sa se prabuseasca. O serie de articole aparute în SUA, dar si o serie de afirmatii din cartea francezului Thierry Meyssan, L’effroyable imposture (Îngrozitoarea impostura), se întorc asupra unei situatii neclare înca si azi: s-a prabusit vreun avion peste cladirea Pentagonului pe 11 septembrie 2001? Iata ce spunea în martie 2002, în cadrul unui interviu, autorul cartii citate:
          Spuneti ca teza prabusirii avionului Boeing peste Pentagon e falsa, dar nu puteti dovedi contrariul. Cum explicati demersul dv.?
          Versiunea oficiala a Ministerului Apararii, prezentata pe 15 septembrie 2001 în timpul unei conferinte de presa, care spune ca un avion s-a prabusit pe peluza din fata Pentagonului înainte de a fi absorbit în totalitate de cladire, este o versiune tâmpita si o multime de fapte, incontestabile o demonstreaza. În primul rând, din fotografiile puse la dispozitie de Ministerul Apararii se vede ca e imposibil ca un avion sa intre în întregime în cladire. În al doilea rând, nu s-au gasit cadavrele pasagerilor si nu s-au gasit nici un fel de resturi ale aparatului. Singurele corpuri gasite sunt cele ale personalului Pentagonului. Dupa versiunea oficiala, doar o cutie neagra inutilizabila si un far al avionului au fost gasite la fata locului. Oficialii spun ca avionul s-a dezintegrat total. În fine, singurul lucru care se stie sigur despre zborul 77 este ca a disparut deasupra statului Ohio, la 500 km de Pentagon. Controlorii de zbor i-au pierdut urma cu 40 de minute înainte de atentat.
          Ati stat de vorba cu familiile victimelor care se gaseau în avion sau cu martori oculari ai prabusirii?
          Mai multi martori oculari si angajati ai Pentagonului au vazut un avion pe cer în acea zi, dar se stie ca spatiul aerian al New York-ului era închis si drept urmare o multime de avioane asteptau sa aterizeze la Washington pe 11 septembrie. Nu e de mirare ca unii au vazut avioane. Nimeni nu a putut da detalii precise”.
          N.R. Cartea lui Meyssan a stârnit mari valuri în Franta si SUA. Unii confrati si ziaristi francezi l-au luat în derâdere, acuzându-l pe autor de escrocherie, impostura si falsuri, în vreme ce un purtator de cuvânt de la Pentagon l-a acuzat ca „întineaza memoria celor ucisi în acea zi”.
          
          Vânatoarea Boeingului
          
          Unul din site-urile americane de pe Internet reproduce fotografiile oficiale ale atacului de la Pentagon si o înregistrare video de 4 secunde, (5 foto sus) transmisa de CNN si MSNBC, pe care le analizeaza cu atentie, amintind, totusi, un amanunt uitat astazi: Agentia de stiri Associated Press (AP) a raportat prima faptul ca o masina capcana a explodat la Pentagon, stire pe care Pentagonul a dezmintit-o imediat. Unii se întreaba cum de exista doar aceasta înregistrare video de la Pentagon, total neconcludenta, în vreme ce atacul de la New York a fost filmat din numeroase unghiuri) împreuna cu alte fotografii de la Pentagon, datate 11 si 12 septembrie 2001.
          Întrebarea care persista si azi este aceasta: La Pentagon, a explodat o masina-capcana sau un avion? Versiunea oficiala este ca explozia a fost provocata de un avion.
          
          Explicatii foto
          
          1. Secventa video
          Analiza porneste de la prima fotograma pe care e scris cuvântul „plane” (avion). Desi in fotograma nu se vede nici un avion in secventa animata se observa o umbra alba, lunguiata despre care se spune ca apartine zborului 77 care a lovit Pentagonul. Unii au comparat dimensiunile „avionului” si ale fatadei cladirii. Lungimea unui Boeing 757 este de 155 de picioare (47 metri) iar înaltimea cladirii este de 71 picioare (21,6 m), asta înseamna o lungime de peste doua ori mai mare decât înaltimea. Un cercetator a analizat imaginea si a descoperit ca zidul cladirii are pe fotograma o înaltime de 112 pixeli în zona impactului. Asta înseamna ca avionul ar fi trebuit sa masoare 244 pixeli în lungime. „Avionul” nu masoara decât 134 pixeli! Imagini contrafacute?
          
          2.Primele imagini transmise de sateliti arata zona de impact a Boeingului cu fatada Pentagonului. În a doua imagine, terestra, se observa si al doilea inel al cladirii (sunt cinci în total). Din fotografii reiese clar ca avionul a distrus doar primul inel. Întrebarea, pusa pe unul din saiturile americane, este: cum se explica faptul ca un Boeing 757-200 care cântareste 100 de tone si are la aterizare o viteza de 250 mile pe ora (402 km/h) a putut avaria doar exteriorul Pentagonului? Cum se explica faptul ca aripile avionului n-au produs nici un fel de daune în fatada cladirii?
          

ShareTweet
Articolul precedent

Pateu de ficat, cu ciuperci

Urmatorul Articol

Sufleu de conopida

Articole Similare

Glob

Frica de zbor

7 iulie 2025

Un ofiter în retragere din Fortele Aeriene indiene, Dinesh K., a constatat...

Glob

Hiperimunitate la serpi

30 iunie 2025

Tim Friede avea moralul la pamânt dupa atacurile teroriste din 11 septembrie...

Glob

Pariu „nebunesc”

23 iunie 2025

Construirea unei capele romanice, a unui claustru si, apoi, a unei mari...

Glob

Pâine straveche

16 iunie 2025

O pâine a carei vechime a fost estimata la aproximativ 5.000 de...

Glob

De ce dintii umani sunt sensibili la frig si la durere?

9 iunie 2025

Poate pentru ca ei sunt mostenirea unor organe senzoriale care aveau, la...

Glob

Copiii, rol esential în societatile preistorice

2 iunie 2025

Un nou studiu realizat de o echipa de cercetatori israelieni a ajuns...

Urmatorul Articol

Sufleu de conopida

Turta dulce cu ciocolata

Madlene

Comentarii

Articole Noi

Astazi in istorie

3 iulie 1423 – S-a nascut regele Ludovic al XI-lea al Frantei

7 iulie 2025

Supranumit „Regele Paianjen” pentru firea sa vicleana si reteaua de aliante si...

Citeste mai departe
Blitz

„Schema feniciana” – o comedie neagra pentru zile albe

7 iulie 2025

Cunoscutul, dar si controversatul regizor Wes Anderson revine în atentia publicului cu...

Citeste mai departe
Blitz

Colectie vestimentara

7 iulie 2025

Expozitia ROYAL, care include lucrari inspirate din viata si activitatea Reginei Maria,...

Citeste mai departe
Consultatii fara plata

Sa întelegem acneea

7 iulie 2025

În general, la un nivel precar de informare si de educatie sanitara,...

Citeste mai departe
Femina Club

Remedii simple

7 iulie 2025

Mai ales vara, multe femei se plâng de senzatia de picioare obosite...

Citeste mai departe
Femina Club

Telina cu sos de smântâna

7 iulie 2025

1,5 kg telina, 50 g unt, 50 g faina, o cana lapte,...

Citeste mai departe
  • Contact
  • Abonamente

Copyright © 1999 - 2024 Revista Magazin

Nici un rezultat
Toate rezultatele
  • Prima pagina
  • Spectacolul cunoasterii
  • Istorii uitate
  • Paranormal
  • Femina Club
  • Starea de veghe
  • Terra X
  • Minuni ale lumii
  • Consultatii fara plata
  • Terapii complementare
  • Blitz
  • Astazi in istorie
  • Verificati-va cunostintele
Abonamente

Copyright © 1999 - 2024 Revista Magazin

Acest site foloseste cookies respectand Regulamentul (UE) privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date.