• Prima pagina
  • Spectacolul cunoasterii
  • Istorii uitate
  • Paranormal
  • Femina Club
  • Starea de veghe
  • Terra X
  • Minuni ale lumii
  • Consultatii fara plata
  • Terapii complementare
  • Blitz
  • Astazi in istorie
  • Verificati-va cunostintele
magazin
Abonamente
Nici un rezultat
Toate rezultatele
miercuri, 10 iunie 2026
magazin
Nici un rezultat
Toate rezultatele
miercuri, 10 iunie 2026
magazin
Nici un rezultat
Toate rezultatele

Prima pagină » Televizorul ne impinge spre fast-food!

Televizorul ne impinge spre fast-food!

4 februarie 2009
in Consultatii fara plata
A A

Adolescentii care privesc zilnic la televizor, timp de cel putin cinci ore, sunt „candidati” siguri la a deveni dependenti, la maturitate, de hrana tip fast-food, se arata intr-un studiu realizat de cercetatorii Universitatii Minnesota. „Dependenta de televiziune este o bomba cu efect intarziat, impactul ei producandu-se dupa aproximativ cinci ani”, apreciaza nutritionista Daheia Barr-Anderson. Specialista americana este de parere ca privitul la televizor in timpul mesei ii face pe copii mult mai predispusi sa consume preparatele carora li se face reclama – iar produsele fast-food ocupa un rol important aici.

In vederea acestui studiu, desfasurat pe parcursul mai multor ani, Barr-Anderson si colegii sai au colectat date referitoare la obiceiurile alimentare de la 564 elevi din ciclul liceal si 1366 de studenti. S-a analizat numarul de ore petrecute zilnic, in fata televizorului, de catre subiecti si alimentatia pe care acestia o au in prezent, ca tineri adulti. Concluzia a fost ca „impatimitii de televizor” consuma foarte putine fructe si legume, cereale integrale si alimente bogate in calciu, in schimb se dau in vant dupa snack-uri, cartofi prajiti, maioneze si sosuri grase, dulciuri si inghetate.

„In medie, adolescentii dependenti de televizor consuma zilnic mai mult cu 200 calorii, comparativ cu cei care nu urmaresc emisiunile de televiziune decat maximum 2-3 ore pe zi. Rezultatele sunt ingrijoratoare si demonstreaza ca parintii ar trebui sa se implice mai mult, in ceea ce priveste alimentatia copiilor lor, limitand, de asemenea, numarul de ore petrecute de acestia in fata televizorului.

De asemenea, ei insisi ar trebui sa ofere un exemplu de alimentatie sanatoasa odraslelor lor, fiindca de multe ori, din pacate, chiar parintii se hranesc total irational. O alta solutie ar fi ca, pentru fiecare ora petrecuta in plus in fata televizorului, copiii sa fie obligati sa efectueze cel putin 20 minute de efort fizic intens”, sustine nutritionista citata.

ShareTweet
Articolul precedent

Tenebre in orasul ingerilor

Urmatorul Articol

OUL – de la Columb la misterul energetic

Articole Similare

Consultatii fara plata

Apendicita nu este o banalitate!

8 iunie 2026

Nu în putine cazuri este indusa înca din copilarie ideea ca inflamatia...

Consultatii fara plata

Tulburarea de alimentatie compulsiva

2 iunie 2026

Binecunoscutul obicei, mai degraba instinctual, de a mânca mult, nesatios, de a...

Consultatii fara plata

Tratamentul tulburarilor bipolare

25 mai 2026

Raspândit mai mult decât ne imaginam, termenul de tulburare bipolara a înlocuit...

Consultatii fara plata

Dureri de origine necunoscuta

18 mai 2026

Fibromialgia este o afectiune de durata, care provoaca dureri musculo-scheletice în tot...

Consultatii fara plata

Varicela: infectare, tratamente, masuri specifice

11 mai 2026

Varicela este o infectie frecventa care se raspândeste usor si afecteaza mai...

Consultatii fara plata

Cum sa faceti fata depresiei?

4 mai 2026

Omniprezenta în viata omului contemporan, depresia are diverse forme de manifestare, care...

Urmatorul Articol

OUL - de la Columb la misterul energetic

Oceanul ca o votca mare

Turnul Belém - simbol al navigatorilor

Comentarii

Articole Noi

Astazi in istorie

4 iunie 1867 – Se naste maresalul Carl Mannerheim

8 iunie 2026

Pe 4 iunie 1867 a venit pe lume una dintre figurile esentiale...

Citeste mai departeDetails
Blitz

Lupta pentru viata: filme despre instinctul de a trai

8 iunie 2026

Indiferent daca se confrunta cu apocalipsa, cu zombi sau cu imensitatea unui...

Citeste mai departeDetails
Blitz

Trianon – 4 iunie 1920

8 iunie 2026

O expozitie care reuneste documente, fotografii, harti, scrisori si publicatii referitoare la...

Citeste mai departeDetails
Femina Club

Câteva sfaturi utile

8 iunie 2026

Incontestabila „oglinda a sufletului”, ochii amplifica si frumusetea chipului. Astfel, si genele...

Citeste mai departeDetails
Femina Club

Pizza siciliana

8 iunie 2026

Aluat: 400 g faina, 150 g unt, 1 ou, 3 linguri apa,...

Citeste mai departeDetails
Horoscop

Horoscopul saptamanii: 8-14 iunie 2026

8 iunie 2026

BERBEC 21.03-20.04: Saptamâna aceasta va gânditi la modalitatile sigure de a va...

Citeste mai departeDetails
  • Contact
  • Abonamente

Copyright © 1999 - 2026 Revista Magazin

Nici un rezultat
Toate rezultatele
  • Prima pagina
  • Spectacolul cunoasterii
  • Istorii uitate
  • Paranormal
  • Femina Club
  • Starea de veghe
  • Terra X
  • Minuni ale lumii
  • Consultatii fara plata
  • Terapii complementare
  • Blitz
  • Astazi in istorie
  • Verificati-va cunostintele
Abonamente

Copyright © 1999 - 2026 Revista Magazin

Acest site foloseste cookies respectand Regulamentul (UE) privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date.